gayisokey

Brownie recept osv! :D

Kategori: Allmänt

Skulle göra "Brownie in a cup" 

Tog några gånger innan jag förstod vad jag gjort fel. FLOUR på engelska är ju MJÖL! av någon anledning kopplade jag det till Flour socker HAHA!!! men till slut kom jag på felet och då blev det sååååååååååå jäkla bra! as gott!! 

Receptet!:
4 msk socker
4 msk mjöl
2 msk kakao
1/2 nypa salt
rör om
Och häll sedan i
2 msk smält smör
3 msk vatten
Rör om igen
In i micron i 1min 40 sek :D

Ett tips är att lägga en glasskula på medsan brownien fortfarande är varm! as gott :D
försök nr 1



Försök Nr 4


Har elgat hemma nästan hela veckan i Halsfluss hosta och snuva men fick panik av att ligaa hemma hela dagarna så jag drog hem till My och fikade en stund efter jag varit på HC ^^


Denna Söta lilla vovven kanske vi ska köpa så då har vi två små sötingar hemma! :D

Försökte ta kort på allt de vita bommulsaktiga sakerna på marken..vad ska man säga min lillebror är en linslus!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: