gayisokey

bajs

Kategori: Allmänt

Som sagt så är jag på depp humör.. och som grädde på moset så kan man ju inte låta bli att lyssna på deppiga låtar som bara gör det värre hah...

Är bara så trött på att gå och vänta på att få hitta någon.. någon att spendera mina dagar med. någon att kramas med på nätterna. Någon jag är helt galet kär i och vill visa upp för hela världen.
Någon som känner för mig som jag känner för den.

Är så trött på mig själv, att jag alltid ska bli kär i flickan som alla vill ha, som jag vet är alldeles för fin för mig.
Låter mig sj falla fast jag vet att jag kommer bli krossad som en myra under en gigantisk känga.
Men hoppet det finns alltid där - Om jag har rätt kläder, rätt frisyr, rätt skratt, rätt skor så kanske..kanske hon ser mig och kanske börjar tycka om mig... även om chansen är minimal så finns alltid hoppet där.

Är trött på att ständigt bli besviken gång på gång på gång.
Att först få hopp och tro att något skall ske för att sedan stå där ensam som ett fån och bli bortvald i andra eller tredje hand. jämnt och ständigt.
Kommer jag någonsin att bli någon första handsval? 

Jag vill bara bli älskad tillbaka för en gångs skull och få känna lycka

Kommentarer

  • caroline säger:

    Men äru nå snygg dååå!!!!!!

    2012-07-23 | 09:41:40
    Bloggadress: http://carolinewinestedt.blogg.se
  • Louise säger:

    För fin för dig?! There is no such thing, min vän. Ingen är för fin för dig. Tro aldrig det!

    2012-07-25 | 01:06:27
    Bloggadress: http://myhrberg.blogg.se
  • en person som vill dig väl säger:

    jag förstår exakt vad du menar! Man tror man inte duger för nån och att ingen vill ha en. Men jag kan säga att det finns nån där ute som vill ha dig mer än du tror, tråkig bara att vi inte har träffats för jag tror du är en helt underbar person! det är ingen betydelse vad du har för kläder, frisyr och skor, utan jag tycker du är fin precis som du är:) tro på dig själv, var stolt för den du är!

    2012-07-29 | 03:18:14

Kommentera inlägget här: