gayisokey

Saknat mig?:D

Kategori: Allmänt

HEEJ på er allihopa! :D Åkte hem till mamma i Skövde från kusten igår och ikv kl 8 så åker jag å My äntligen hem och är framme ca kl 01:00. visst det har varit kul som vanligt men jag får sån fruktansvärt hemlängtan så ska bli skönt att få komma hem till alla vänner!

Börjar skolan på Onsdag 08:30 vilket ska bli både kul och.. tråkigt. kul att träffa vänner osv men tråkigt med allt pluggande och tidiga mornar.

Dagen:
Vaknade runt två tiden och då kom mormor hit en sväng som jag inte träffat på super länge sen efter det har jag och My bara slöat i soffan hela dagen,
Jag kollade på en Fransk film vid namn "Water Lilies" medans My glodde på tv:n.
Den var ganska konstig och svår att förstå men känner igen mig i en del av det vilket gör det mer tilltalande eller vad man ska säga. Roligare att se en film som man känner igen sig i :)
Ska snart käka och sen bär det av mot tåget!

Min sladd är på ovan våningen så orkar inte hämta den vilket betyder att ni får massa bilder från kusten imorgon kväll när jag kommit hem! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: