gayisokey

Tandläkaren...

Kategori: Allmänt

Gick för övrigt upp HALV SEX imorse för att vara hos tandläkaren kl sju imorse så ni kan ju gissa hur trött jag är.. har dessutom inte ätit på hela dagen förutom pytte lite på lunchen kom jag på nu.. så ska väl traska mig neråt för att käkaa något så jag inte mår dåligt!

ska bli intressant att se hur mitt hår ser ut när jag vaknar imorgon.. kommer förmodligen stå åt alla håll haha.

Ska vara i Salongen heelaa dan imorgon också vilket är as skönt! :D
Hann aldrig klippa någon idag, så förhoppningsvis får jag göra det imorgon :)




Kommentarer

  • tyhthtyhhgh säger:

    Jag måste bara berätta för dig hur jävla snygg du är =) !!!

    2012-08-28 | 23:53:55
  • :) säger:

    du är riktigt fin ida!

    2012-08-30 | 16:22:22

Kommentera inlägget här: