gayisokey

If she moves like this, will you move it like that

Kategori: Allmänt

HEEEJ! :D

Fick ett utbrott på mitt hår när jag försökte fixa det i morse, ja typ vid halv tolv.. Så satte på mig en hatt. Vilket fick mig att längta tills det blir kallt så jag kan använda mössa! älskar att ha mössa, det känns så mysigt och sen slipper man fixa håret vilket jag helst slipper haha.. 

Jag är en sån person som helst vill att allt ska ta 3 sekunder. Just därför skriver jag mycket stavfel, pratar OTROLIGT snabbt och hoppar över ord osv! Ibland pratar ajg så fort att min hjärna inte hänger med så jag lär stanna upp och försöka minnas vad jag precis sa och tänka vad jag ska säga näst..

Började halv ett, soooft.
Hade estetisk komunikation eller vad det heter..där man målar, ritar, skulpterar, gör smycken osv :) verkar as kul:D Fick även sluta tidigare så vi gick bara två timmar och typ 20 min.



Dagens outfit osv (Y)








Kommentarer

  • Anonym säger:

    Du är otroligt snygg, bara så du vet!

    2012-08-30 | 18:34:41
  • Therese säger:

    oh snygg jeansväst! Vart har du köpt den ? :D

    2012-08-30 | 20:58:56
    Bloggadress: http://theresefagerlund.myshowroom.se

Kommentera inlägget här: