gayisokey

I spent my last wish on you, and now I don't know what to do..

Kategori: Allmänt

Hallå i lingonskogen!!

Har varit rätt upptagen senaste två dagarna därför jag inte bloggat något.

I fredags så var jag med My och Molly en snabbis och sen kom Sara hit å sov över.
Och igår jobbade jag halv sex till halv tolv och sen sov Sara över igen :'D vi somna i princip på en gång när vi lagt oss i sängen! helt sjukt vad trött jag var..

Jobbigaste jobb tiden jag haft någonsin!! det var 200 gäster som bokat tid tillsammans PLUS vanliga matgäster.
Och alla dem 200 åt förrätt,  varm rätt, efterrätt pluss kaffe och kaka!! och jag var SJÄLV i disken.
Sedan hjälpte jag till mycket med maten i köket också! Sedan vid kl nio/tio började folket dricka som om dom aldrig druckigt i hela sitt liv! det ööööööööööööööööööste in med öl glas kaffe koppar osvosv så tillslut fick fyra fem pers hoppa in och hjälpa mig för det skulle inte gå annars! Hel sjuk kväll :'D

IAf så har jag nyss färgat håret och ska kolla på filmen "Snow dogs" som jag inte sett sen jag var liten! älskade den då så ska bli kul att se den igen :D Tycker det är as intressant att se filmer man sett som liten för ju äldre man blir ju fler saker ser man från andra synvinklar och förstår saker som mna inte gjorde som liten!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: