gayisokey

First Day At School + New In!

Kategori: Allmänt

Tjeena alla snyggingar! :D
Idag så började jag tvåan! helt otroligt vad tiden går fort, snabbaste året jag varit med om någonsin.
Började skolan halv nio då vi fick lite info,scheman osv och lekte lite, sedan efter lunch så samlades både tvåor och treor i Salongen där vi körde en lite permanent tävling i grupp och par, fick även fika innan vi slutade så det var ju nice :D

fick ca sex timmars sömn förrigår natt och igår fick jag endast knappt fem timmar! är så trött att jag håller på att börja grina.. men imorgon så börjar jag halv ett så jag kan få sova ut vilket ska bli såååå skönt :'D


Efter skolan drog jag hem en snabbis för att hämta pengar och lämna datorn, och sedan åkte jag ner till stan med bästa lollopollo! där vi även träffade Jenny och Lorin vilket resulterade till middag på donken i över 1.5 timmar haha!
Sjukt vad mycket man har att prata om när man inte ses så ofta längre och inte går i samma klass/skola.

Kom precis hem och detta är vad jag köpt! :D är så fruktansvärt trött (som ni ser på bilden) så tog enkla slarv foton bara haha..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: