gayisokey

Svar på en jävla idiot kommentar!

Kategori: Allmänt

Sissi om My time will come....Some day!:
äckligt som fan, och jag har all rätt o tycka det va? man behöver la fan inte va homofob om man tycker de e äckligt?

cheers.


Ursäkta mig men bad jag om din jävla åsikt eller ?
vad fan är meningen med sånna här kommentarer? 

Det är samma sak som att säga jag tycker lakrits är äckligt, men det betyder inte att jag inte tycker om att äta det?
okej lät lite konsigt.. men ni förstår vad jag menar ?

Visst alla har rätt tillen åsikt om man kommer någon vart med! att bara skriva att man tycker det är äckligt gör ju inget annat än SÅRAR.

Jag kan inte göra någonting åt att jag blir kär i tjejer som att andra inte kan göra någonting åt att dom blir kär i killar..

Att vara gay är inget val.


Kommentarer

  • Sabina säger:

    Jag tycker nästan synd om människor som känner att dom måste lämna en sån där kommentar... Det kan inte vara lätt att leva med sig själv när man måste hata något så självklart som kärlek. Fortsätt stå på dig! :)



    Och fixa din design, blir alldeles yr ju! Hahah :D

    2012-04-14 | 19:51:31
    Bloggadress: http://sabinahamlin.se
  • jn säger:

    ‎3 Dagars blogg! JAG avgör om du är med eller inte,och du får en länkning sedan på min blogg! I 3 dagar kikar jag på bloggarna jag väljer och väljer sedan ut en vinnare! ( Dom jag valt är medlemmar på gruppen vi som är bloggare ) Här är dom jag valt! --> Gayisokey.blogg.se -mondoblog.se/lindaskog - linnneaengvall.blogg.se - jenniferfridalinnea.blogg.se - nattstad.se/oliviaanna - aliceforslund.myshowroom.se ! 3 dagar framåt sen kommer svaret på vinnaren! HÅLL UTKIK!

    http://julianylen.devote.se/

    2012-04-14 | 20:09:47
    Bloggadress: http://julianylen.devote.se
  • emma säger:

    Som jag.. jag kan inte föra något åt att jag är kär i dig;)

    Pissa på dendära fjollan, hon/han är bara avis för den vill vara gay ;)

    2012-04-14 | 22:55:33
    Bloggadress: http://forskalle.blogg.se/
  • Gullefjun säger:

    Det är ungefär som att tycka att mörka är konstiga men förneka att man är rasist. Äcklig kan du va själv, din inskränkta homofob ;*



    [Haha dog vid jämförelsen med lakrits!! It doesn't make any sense at all]

    2012-04-14 | 23:20:52
  • Evelina säger:

    Skit i vafan den där jävla Sissi säger!

    You go girl!

    2012-04-15 | 00:39:52
  • sissi säger:

    har svarat på ditt svar på min blogg nu;)

    2012-04-16 | 16:00:15
    Bloggadress: http://shittysissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här: