gayisokey

25 sanningar om mig / saker ni kanske inte visste

Kategori: Allmänt

1. Jag hatar när folk tar mig i ansiktet.

2. Jag har fobi för havet/djuptvatten och kryp.

3. sover fortfarande med gosedjur...haha!! eller ah ett (a)

4. föddes i Göteborg och bodde där i fyra år innan jag flyttade till Gävle.

5. träffar bara min mamma några gånger om året då hon bor i Skövde

6. jag är född vig ( kan gå ner i spagat, ta båda fötterna bakom huvudet osv..)

7. har gått på karate, ridning, innebandy, dans, klättring, ishockey... tror inte jag glömde nåt..haha

8. har aldrig haft ett seriöst förhållande.

9. aldrig gått på en koncert.. :(

10. jag är en romantik nörd.. 

11. har haft en styvsyster som dog 2006

12. Har sammanslagt 6 st halv, hel och styv syskon.

13. Östen i "Östen med resten" är min morfars bror.

14. har husvagn i Lysekil så där hänger jag på somrarna haha (y)

15. jag hatar lakrits... men älskar choklad!!

16. åk: 8-9 var värsta åren i mitt liv so far.

17. skjuter upp allt i mitt liv.. från läxor till städa till att blogga!

18. jag älskar att pyssla, baka och spela musik

19. jag kan inte prata känslor eller gråta inför folk

20.  jag älskar skjortor och lösa jeans <3

21. älskar kill parfym <3

22. en av mina drömmar är att flyga luftballong och hoppa fallskärm innan jag dör xD

23. jag är alltid småkär i någon X__X

24. jag och min mamma är "kopior" av varandra eller hur man ska säga..

25. Jag är envis som en Åsna!


(har inte samma kläder på mig varje dag utan bilderna är från samma tillfälle haha!! ifall ni undrar hehe)





Kommentarer

  • emma säger:

    Jag sover med två gosedjur när jag är hemma (a) höhö, btw.. du kan få ha ett seriöst förhållande med mig;) (om du undrar så tänker jag aldrig sluta ragga på dig MOHAHAH)

    2012-04-01 | 16:43:54
    Bloggadress: http://forskalle.blogg.se/
  • Emma säger:

    Hej! fan vad coolt att din mamma bor i min hemstad! läser din blogg så keep going! :)

    2012-04-09 | 22:46:17
  • Hanna säger:

    så jäkla snygg du är!! :)

    2012-04-12 | 20:11:08
    Bloggadress: http://helluuu.blogg.se/
  • Evelina säger:

    Hej, du är finast i världen.

    2012-04-13 | 23:29:58

Kommentera inlägget här: